Pamiętnik Mikołaja Kopernika (Diary of Nicolaus Copernicus) - historia (History)
|
Pytania (Questions) - historia (History)
|
Zachowujemy się asertywnie (We behave assertively) - godzina wychowawcza (Educational hour
|
Analizowanie dzieła sztuki (Analyzing a work of art) - język polski (Polish) - ćwiczenia
|
Piłka ortograficzna (Spelling ball) - język polski (Polish) - ćwiczenia
|
Obrady sejmu dziecięcego (Children’s Parliamentary Debate) - godzina wychowawcza (Form period) - ćwiczenia
|
Scenki mitologiczne (Mythological scenes) - język polski (Polsh) - ćwiczenia
|
Rodzaje komizmu (Identifying kinds of comedy_ - język polski (Polish) - ćwiczenia
|
Nauka, umiejętności, praca = sukces (Knowledge, abilities, work = success) - zajęcia z wychowawcą, doradztwo zawodowe (Form period - career counseling) - ćwiczenia
|
Jaka(i) jestem, jaka(i) chciał(a) bym być? (What am I like? What would I like to be? - zajęcia z pedagogiem/wychowawcą (Form period - classes with an educator) -ćwiczenia
|